Aukce exlibris
Professional Auction Script Software by PHP Pro Bid
Přihlásit se []
Uživatelské jméno
Heslo
Kategorie []


jak na to

1. Podrobný návod - MANUÁL je umístěný pod tlačítkem MANUÁL

2. Přihazování – MAXIMÁLNÍ PŘÍHOZ vysvětlím nejlépe na příkladu:

Dražitel Mnata již přihlášený najel na položku 1011 a má o ni vážný zájem. Položka 1011 má vyvolávací cenu 40 Kč a Mnata je ochoten za ni dát až 80 Kč. Proto přihodí 80 Kč. Protože dražba začíná vždy na vyvolávací ceně je Mnata registrován jako kupec za vyvolávací cenu 40 Kč.

Potom přijde Bivoj a za tuto položku je ochoten dát 65 Kč a přihodí je – ale protože Mnata má vyšší nabídku je stále jako kupec vedený Mnata, ale za cenu 65 + minimální příhoz stanovený 5 Kč - tedy 70 Kč.

Nepřijde-li Vlasta a nepřihodí-li 90 Kč stává se vlastníkem položky Mnata za 70 Kč. Přihodí-li však Vlasta 90 Kč vydraží položku (maximální příhoz Mnaty 80 + minimální příhoz stanovený 5 Kč) - tedy za 85 Kč získává Vlasta.

ALE, když Vlasta přihodí 80 Kč jako má Mnata, zůstává vlastníkem Mnata za 80 Kč, jelikož nepřehodila jeho jeho příhoz. TAK NA TO DÁVEJTE POZOR!

To je výhoda maximálního příhozu – šetří Váš čas a také i Vaše peníze.


3. SKENOVÁNÍ

Těžko dát univerzální radu – skenerů je mnoho typů. Pokud na skeneru můžete nastavit rozlišení – (běžně je nastaveno 200 dpi) pak nastavte jenom 75 dpi a výsledný obrázek ve formátu .jpg bude určitě menší než aukcí povolených 200 kB. To ještě před odesláním zkontrolujte a nezapomeňte skeny přiřadit nějakým systémem – třeba číslováním k posílaným položkám.POZOR - u jemných dřevorytů skener někdy zkresluje -vytváří barevné duhy, které tam ve skutečnosti nejsou!

4.ZAPOMĚLI JSTE SVÉ HESLO, (případně uživatelské jméno)

Když zapomenete své heslo nevyplníte ho a stisknete „přihlásit“ na stránce, která se objeví stisknete zapomenuté heslo / přihlašovací jméno vyplníte svůj mail, další požadované údaje a následně se vám vygeneruje nové heslo a pošle na mail. Heslo můžete stanovit i svoje.

Email vypadá takto:

Dobrý den

Vážený uživateli heslo bylo přenastaveno.

* Uživatelské jméno: Mnata

* Heslo: e95a007b

5. DOSTÁVÁTE PŘÍLIŠ MNOHO AUTOMATICKÝCH EMAILŮ Z AUKCE a obtěžují vás. Můžete je omezit nebo zastavit úplně. Když jste přihlášeni svým uživatelským jménem, tak ve sloupečku pod přihlásit se je také skupina Můj účet a tam nastavení pošty. Když kliknete na nastavení pošty, tak tam můžete změnit (zatržítkem), jaké zprávy chcete dostávat.

6. NEVÍTE SVÉ ČLENSKÉ ČÍSLO, proto jste napsali do přihlášky 44444 a chcete se podívat, jaké číslo máte napsat do variabilního symbolu. Administrátor ho doplnil a najdete ho ve výše uvedeném sloupečku Můj účet a osobní informace.

7. PŘÍLIŠ MNOHO MOŽNOSTÍ nám nabízí výše uvedený sloupeček - proč? Systém je vytvořen tak, že by mohli prodávat prodejci přímo bez administrátora. A v takových obchodech se provádí hodnocení, aby se odstranili nesolidní prodejci. Tento systém my zatím nebudeme využívat.

8. KONTROLA VAŠICH NÁKUPŮ (a PRODEJŮ). Na první stránce aukce ve sloupečku vlevo pod vaším uživatelským jménem si ve sloupečku NÁKUP otevřete položku VYHRANÉ AUKCE a máte to tam i s cenami. Totéž je i případ prodejů. Sloupeček PRODEJ a položka PRODANÉ. Jen si po ukončeném kole údaje smažte, aby vás množství údajů nemátlo.


9.Došla Vám zásilka poškozená? Reklamujte Vy! tak je to v poštovním řádu.

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.